loading...
ایستگاه فایل
محمد غفوری تبار بازدید : 25 یکشنبه 12 دی 1395 نظرات (0)

کارورزی در کافی نت

کارورزی در کافی نت دسته: شبکه های کامپیوتری
بازدید: 13 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 92 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 45

محلی که من در آنجا مشغول به کار وکسب دانش و تجربه بودم كافی نت آنلاین بوده که کار من رسیدگی به حسابدرای و حسابرسی در كافی نت بوده می باشد و این مركز بخشهایی مانند حسابداری وطرح وبرنامه ریزی بود و من در قسمت حسابداری كه مدیریت آن آقای مختاری بودند کار می کردم که با کمک ایشان بانحوه کار بر حسابدرای در کامپیوتر و عملیات سازمان آشنا شدم

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

پروژه کارورزی در کافی نت

 

آشنایی با  مکان کار آموزی

محلی که من در آنجا مشغول به کار وکسب دانش و تجربه بودم   كافی نت آنلاین   بوده که  کار من رسیدگی  به حسابدرای و حسابرسی در كافی نت بوده   می باشد  و  این مركز بخشهایی مانند حسابداری وطرح وبرنامه ریزی بود و من در قسمت حسابداری كه مدیریت آن آقای مختاری بودند  کار می کردم که با کمک ایشان بانحوه کار بر حسابدرای  در کامپیوتر و عملیات سازمان آشنا شدم.

گزارش بازدید مدرس كارآموزی از محل

( c ماه اول c   ماه دوم      c  ماه  سوم )

 

 

نام مدرس بازدید كننده : ............................                               شماره گزارش :

تاریخ شروع كارآموزی : 00/00/0000                                              تاریخ گزارش :

تاریخ خاتمه كارآموزی : 00/00/1300                                               تاریخ بازدید :

نام و نام خانوادگی كارآموز: .............                                          شماره دانشجویی : .................

رشته تحصیلی‌ :...................                                                   مركز آموزشی: علمی-کاربردی ......

 آدرس محل كارآموزی : كافی نت ......

نام و مشخصات واحد صنعتی مربوطه :

ردیف

نظر مدرس كارآموزی

ضعیف

متوسط

خوب

عالی

ضریب

1

میزان فراگیری عملی در مدت مربوطه

       

4

2

میزان بكارگیری دروس و تئوریهای فراگرفته در عمل

       

3

3

میزان آمادگی كارآموز در پاسخگویی به سوالات مطروحه

       

3

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : کارورزی در کافی نت , کارورزی , پروژه کارورزی , کارورزی در کافی نت , پروژه کارورزی در کافی نت , کافی نت و کارورزی , مقاله , پژوهش , تحقیق , پروژه , دانلود مقاله , دانلود پژوهش , دانلود تحقیق , دانلود پروژه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1947
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 219
  • باردید دیروز : 305
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 1,829
  • بازدید سال : 10,682
  • بازدید کلی : 145,265